Huvudsaken softa i huvudstaden


Är nu i kungliga hufvudstaden...
Att sveriges kungafamilj har hund har man ju hört...och häst...
Men har de katt??
Tycker Vickan & Daniel ska skaffa katt nu när de är gifta och allt...
Personligen tror jag ALLA behöver en katt.


Min familj ger katten i kungligheterna.
De shoppar i city...
Klär i sig sen inför kvällen i gul-blå tröjor, hattar och sitter på Råsundastadions läktare.
I morgon är det 90-års kalas.
90-åriga Morfar är snäll..
Han har gjort iordning bästa fönsterplatsen till mig, så att jag bara kan ligga och softa i storstadsstressen.

Kommentarer
Postat av: Miriam - Fotoblogg

Va roligt att du gillar dem dom kostar 65kr sen tillkommer frakt på 19kr men då får du köpa hur mkt du vill med blir fraktfritt om du handlar för 300kr ;) Änglarna finns i massa olika färger ha tyvärr ingen bild på dem ännu, men säg vilken färg du vill ha så kan jag fixa det!

Skicka ett mail till [email protected] vad du vill ha samt namn och adress!

Betalningen sker sedan i förskott till bankgiro, så du vet men det kanske du sett på sidan ;)

2010-09-03 @ 22:51:05
URL: http://fotomojjet.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0