Yin Yang


Ni har väl inte missat min nya fina Tag? Ingraverat på baksidan finns mitt namn och Mattes telefonnummer...
Nu har jag ju ingen egen mobil..."men det hade ändå inte varit så stor ide att den som då hittar dig ringer till dig själv, eftersom du redan är där och kanske inte hittar hem" sa Matte - hon krånglar till det lite ibland Matte, men hon har väl rätt...den här gången.
Men visst är den väl i alla fall fin?


Och den här bilden är tycker jag är fin som Lillmatte tog på oss för ett par veckor sedan.
Taggen sitter på selen.
OM jag sköter mig kanske jag får den på ett halsband och får gå lite fritt på Öland i sommar..
Låter spännande.

Kommentarer
Postat av: Jon

Följer din blogg Ollie. Kul att se vad du håller på med nuförtiden. Hoppas vi ses nån dag. Fin sida du har förresten! Gillar den nya färgsättningen. Hälsa lillmatte att hon gjort ett toppenjobb.

2010-06-03 @ 19:33:07
URL: http://jonbrunberg.com
Postat av: Anonym

Fin katt fina bilder!:D

2010-06-03 @ 23:53:17
URL: http://snoocxz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0