Toppen med bottenskrap


Det verkade som Loka fick något extra mumsigt i en skål imorse.
Jag satt först bredvid och låtsades verka oberörd.
Det är för övrigt ännu en väl utvecklad egenskap hos mig....inte att sitta förstås - det kan väl alla - utan att låtsas vara oberörd.

När hon sedan lämnade skålen, för den vanliga torrfoderfrukosten, så passade jag på att kolla in eventuella rester.
Har noterat att tvåbeningarna ofta sparar det gottigaste till sist...faktiskt lite osmart...
då riskerar man ju att någon annan hinner ta det.
Vi fyrbeningar (Loka inget undantag) tar det gottigaste först.
Eller ännu hellre, bara det gottigaste.
Fast Boss är inte som andra. Han tar allt i vilken ordning som helst, bara det går att äta...


Hon är i alla fall snäll Lokisen som sparade lite på botten åt mig.

Kommentarer
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Haha, så kan det gå...



Här hemma är alla som gamar när det är matdags!



Endast den starkaste går mätt härifrån! :P

2010-06-19 @ 17:26:37
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Sv: Hehe, alla sätt är bra så länge dem inte är dåliga :P



2010-06-19 @ 20:26:51
URL: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0